sobota 30. júla 2016

Tisíc alternatív

Tento príspevok je v prvom rade poďakovanie. Jeden z mojich príspevkov (tento) mal totiž viac pozretí ako ostatné. A naozaj, keď vravím viac, myslím tým:


Viac než tisíc zobrazení alternatívy (k dnešku) ! Je to naozaj veľmi príjemné zistenie, najmä preto lebo tam bolo pravdepodobne nejaké zdieľanie z vašej strany, teda zo strany čitateľov, za čo som vám veľmi vďačná. Hovorím to najmä preto, lebo to nebola žiadna platená reklama, takže ide o (ak to tak môžem nazvať) spontánny "hype". Článok zdieľala FB stránka Slobodný vysierač a bol prevzatý aj na stránke humanisti.sk. Do vašich súkromných zdieľaní nevidím, ale som veľmi vďačná každému, kto si tento článok prečítal, a ešte viac ak ste o ňom niekomu dali vedieť. Spätná väzba na tento článok bola veľmi pozitívna, čo som nečakala a ani som v tom nedúfala. Ďakujem !
Blog je spustený 2 týždne a čo sa jeho návštevnosti týka, je takáto: 

Btw: článok má kvantum zobrazení aj v zahraničí, najmä Česku, USA, Nemecku. Okrem iného však aj v Rusku a nie som si istá, či je to dobré.... :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára