sobota 16. júla 2016

Môj úhlavný nepriateľ (anebo dobrý sluha a jeho zlý pán)

Keď som včera písala, že nie som veľmi poriadny človek, nečakala som, že sa to ukáže tak skoro. Na svoju neporiadnosť doplácam neustále, ale (čo je znak veľkej hlúposti) sa nikdy nepoučím.
Dúfam, že som na seba bola trochu pritvrdá keď som hovorila o hlúposti. Ale k veci. Určite sa aj vám (snáď nie som jediná) stáva, že si neukladáte veci. Viete, okná v prehliadači, word dokumenty atď. Ja to robím neustále. Neustále prejavujem dôveru svojmu počítaču, hoci ten ma neustále presviedča, že si moju dôveru nezaslúži. Väčšina žien pozná tento vzťah dôverne, ale tá väčšina má tieto problémy s mužmi.
Laptop je však tiež mužského rodu a preto ma neustále zrádza a keďže ja som ženského, tak mu dávam vždy novú a novú šancu. Som buď lenivá,hlúpa alebo mám rada ten adrenalín. Chápete, keď máte mesiac otvorenú bakalárku bez toho, aby ste ju uložili, niečo sa proste musí stať. Napríklad, že neustriehnete reštart, bakalárka sa vám neuloží a vy musíte začať od znova. Keď vyhľadávate materiál na nejakú prácu, zdravý rozum vraví že si ten materiál niekde  uložíte. Nope. Ja mám otvorené 3 Chrome okná, kde je všade (plus mínus) dvadsať otvorených kariet. Len čakajú, kedy sa prehliadač zle zavrie, aby ste o všetko vyhľadávanie prišli. A prišla som o ne. Veľa krát.
Ďalšia facka prišla dnes ráno. Ak ste čítali predošlý článok, blog som už mala, ale kvôli nefunkčnej stránke sa doň neviem dostať. Neustále som to však skúšala a bol malý časový úsek, keď blog fungoval. Prihlásiť sa nebolo možné, ale aspoň otvorilo domovskú stránku a otvorilo všetky články. Tak som si toto okno nechala otvorené a povedala som si, že pôvodné články prenesiem sem. Nie všetky naraz, ale postupne. A práve to "postupne" je problém. Ako som už povedala, tú kartu s načítaným blogom som nechala otvorenú. Cca týždeň. Dnes ráno som ju nechtiac zavrela. Rada by som povedala, že som si tie články stiahla hneď, ako som mala možnosť, alebo že som ich proste uložila. Nestiahla. Dnes som mala v pláne preniesť ďalšie dva, ale tie sú momentálne zamknuté niekde v hlbinách haprujúcej stránke. Samozrejme blog.com tvrdohlavo hapruje naďalej, takže ostáva len čakať.
Zatiaľ prajem pekný deň, snáď z toho dnes niečo bude :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára