Recenzia: Suicide Squad

Takýto film sme už veľmi potrebovali a DC a Warner Bros  nám ho po toľkých superhrdinoch konečne dali. Priznajme si to, aj tak máme všetci radšej antihrdinov....

Ale k veci. Na filme ma boleli 3 veci.
  • malá, skoro zanedbateľná účasť Jokera (všetci sme sa naňho tešili)
  • vystrihnuté scény
  • to, čo "hrala" Cara
Aby ste ma chápali správne, Cara je originálna, krásna a jedinečná. V Paper Towns sa to ešte dalo, tu však...v kontraste so skvostnou Margot to nefungovalo.

Úplne som milovala šialený mix hudby, perfektne načasovaný, dokonale dopĺňal scény. Od Eminema (Without me), Bohemian Rhapsody (Queen, ale myslím že tu to prespievali Panic! At the Disco), Fortunate Son (Creedence Clearwater Revival), a to nehovorím o hudbe ktorá bola vytvorená vyslovene do filmu (You Don´t Own Me je moje nové zvonenie). Táto stránka nemala chybu.

K obsadeniu nemôže mať nikto výhrady. Will Smith, Jared Leto, Margot Robbie, Joel Kinnaman, Jai Courtney, Jay Hernandez, Samozrejme tí slávnejší, nové tváre aj tí, ktorým proste ide karta. Na to, čo spomínaní predviedli, sa pozeralo veľmi, veľmi dobre. Kombinácia Joker & Harley bola geniálnym spôsobom chorá. Skvelo sa na to pozeralo. Prúser, ktorý so sebou nesie hrozne veľa filmov, je klišé. Ale toto bolo... skrátka dobré!
Už dávno som nebola na fakt dobrom filme. Práve kvôli tomu, že tomuto filmu bolo robené obrovské promo, som mala trochu obavy. Fakt som sa bála, že trailery už obsiahli všetko dobré, čo tento film mohol ponúknuť. Trochu predčasne odhalená zápletka bola... trochu mínus. Film si však pre nás nechal mnoho prekvapení, záporáci svoju prácu odviedli naozaj dobre. Zabavili nás, a boli presne takí zlí, ako sme to od nich čakali. Našťastie sa žiadny radikálny posun k dobru neodohral.Pokračovanie je väčšinou len nevyhnutným pokusom vytĺcť z toho ešte viac. Tu sa ale nemôžem dočkať dvojky! Z kina som odchádzala so skvelou náladou, takže 11/10. Už len dúfať, že nebude dabing.
PS: Fakt si mysleli, že uveríme, že Joker je mŕtvy ?

Lyri